a.menutab {

Saturday 23 November 2013

kemaafan dari seorang sahabat untuk sahabat

Buatmu sahabat..
maaf bila kau terjatuh aku tiada untuk mengangkatmu..
maaf bila aku tiada untuk menenangkanmu saat kau menangis...
maaf kerna tiada dibelakangmu sebagai kekuatan untuk kau melangkah kedepan....

maafkan aku kerna tiada wujud untuk menyaksikan detik-detik indah itu...
maafkan aku kerna membiarkanmu bersendirian berjalan,
maafkan aku kerna tiada untuk melihat kau menjadi lebih dewasa,
dan maafkan aku kerna tiada bersama untuk berjuang diarena ini...

-doaku buatmu sahabat... 

terbanglah menerokai langit yang indah terbentang untuk dinikmati keindahan alamnya... dan seandainya hatimu terdetik untuk melihat kembali saat kita berlari didalam hujan, lihatlah dibawah,pasti ada senyuman untukmu-

No comments:

Post a Comment